Melden manco en retouraanvraag

Onze kantoorkenners lossen het voor je op!

Mis je een artikel, ben je niet tevreden of is er een andere reden waarom je het artikel graag wilt terugsturen? We helpen je graag verder.

Manco
Ontbreekt er een artikel in je bestelling, welke als geleverd op de pakbon staat? Dan is er mogelijk iets misgegaan bij het verwerken van de bestelling. Meld het ontbrekende artikel binnen vijf werkdagen bij ons aan zodat we het probleem direct voor je kunnen oplossen!

Retourneren
We willen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop, maar begrijpen dat er soms iets mis kan gaan. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je eenvoudig een retouraanvraag indienen via het onderstaande formulier. Ons team van kantoorkenners beoordeelt de aanvraag snel en laat je weten of retourneren mogelijk is.


De meeste producten die in een originele en ongeopende verpakking zitten kun je probleemloos retourneren, er zijn echter enkele uitzonderingen:

  • Op maat gemaakte producten en speciaal voor jou bestelde, geconfigureerde en/of geproduceerde producten
  • Snel bederfelijke goederen zoals etenswaren
  • Producten die om hygiënische redenen niet geschikt zijn om terug te sturen

Waar mogelijk, regelen we de retour voor je rechtstreeks met ons logistieke centrum Quantore. Het is daarmee mogelijk dat de retour wordt opgehaald uit naam van Quantore. We brengen alleen de kosten in rekening die wij doorbelast krijgen vanuit onze logistieke partners.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?*
€ 4,- per orderregel
€ 5,- per colli (extra naast de kosten per orderregel)
€ 35,- per pallet (extra naast de kosten per orderregel)

*De genoemde retournamekosten zijn voor de meest gangbare artikelen. Indien de retournamekosten hiervan afwijken nemen we vooraf contact met je op.

We staan voor je klaar
Heb je vragen of hulp nodig bij je retour? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!