Hier vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.
Meest gestelde vragen
Als nieuwsbrief abonnee ontvang je de scherpste acties, nieuwe producten en couponcodes waarmee je de leukste cadeaus krijgt bij je online bestellingen. Via onderstaande knop kan je je hiervoor aanmelden.
Dit kan via onderstaande knop. Wij gaan het dan zo snel mogelijk voor je regelen!
Onze grens voor franco verzending is € 50,- excl. btw. Vanaf dit bedrag leveren we gratis jouw bestelling. Bij bestellingen onder de € 50,- rekenen we € 5,95 verzendkosten.
Wanneer je vóór 17:00 uur bij ons een bestelling plaatst, wordt deze binnen twee werkdagen bij je bezorgd.*
* Door drukte bij leveranciers en bezorgdiensten kunnen er uitzonderingen zijn. Neem na deze twee werkdagen contact op met onze klantenservice voor de leverdatum van jouw bestelling.
De snelste manier om jouw bestelling te ontvangen is om deze op jouw eigen adres te laten bezorgen. Wij leveren namelijk rechtstreeks vanuit een centraal magazijn. In overleg kunnen we de bestelling natuurlijk bij onze winkel in Uden klaarleggen zodat je deze hier kunt ophalen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
We leveren vanuit meerdere magazijnen. Het kan dus zijn dat een deel van de bestelling vanuit het ene magazijn ontvangt en later een deel vanuit een ander magazijn.
De pakbon wordt de avond voor levering per mail naar je verzonden. Hierop staat ook de track & trace code van de bestelling! Heb je via de mail geen pakbon ontvangen? In dat geval is de pakbon toegevoegd aan de bestelling.
Heb je een nieuwe bureaustoel nodig? Bij Delo probeer je een bureaustoel eerst uit, voordat je er jarenlang aan (vast)zit. Een proefplaatsing is dus zeker mogelijk! Neem via het formulier hiernaast contact op met onze klantenservice zodat we het voor je kunnen regelen.
Onze servicetarieven vind je hier: