Storing aan je kantoor- of koffiemachine?


Dat is bovenal erg vervelend. Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen en oplossingen om je direct verder te helpen.

Is je storing niet vermeld?
Geen probleem! Vul het formulier zo uitgebreid en volledig mogelijk in zodat onze kantoorkenners je snel en efficiënt van dienst kunnen zijn!

Dit wijst op een probleem met de netwerkverbinding en niet met de machine zelf. Het is dus een ICT-kwestie. Wij hebben geen toegang tot jullie netwerk om veiligheidsredenen. Neem contact op met je ICT-afdeling of -partner, zodat zij het probleem kunnen verhelpen. Uiteraard kunnen zij ons om hulp vragen als dat nodig is, echter valt dit buiten de serviceovereenkomst en wordt per kwartier in rekening gebracht.

In tegenstelling tot toners wordt de waste toner bottle niet automatisch opgestuurd. Je kunt deze bestellen door een e-mail te sturen naar kantoormachines@delo.nl. We raden aan om altijd een reservefles op voorraad te hebben, zodat je direct verder kunt als de huidige vol is.

Hoewel je ons altijd kunt bellen met vragen, is het indienen van een online melding via het formulier de snelste manier om je probleem opgelost te krijgen. Dit komt omdat je melding dan direct bij de juiste kantoorkenner terechtkomt. Bovendien kunnen we met de juiste informatie, zoals foutcodes, meldingen op het display of foto’s van afdrukken met afwijkende kwaliteit, sneller en gerichter werken aan een oplossing. Als je belt, kan het langer duren omdat we de melding alsnog digitaal moeten verwerken.

Storingsformulier

Heb je een servicecontract bij Delo?(Vereist)
Je naam(Vereist)
Je adres(Vereist)
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, gif, png, pdf, tiff, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Geen serviceovereenkomst bij Delo? Geen zorgen, we staan alsnog graag voor je klaar!